dissabte, 5 de febrer de 2011

Gràcies de bell nou

Gràcies de bell nou.  Gràcies a tothom qui el dia tres va dipositar la seva confiança en la candidatura de CCOO al Maresme  Vallès Oriental.   Gràcies perquè amb el vostre suport passem a ser la primera força sindical al territori.  Reiterem el que ja vàrem escriure:  no us defraudarem!   El resultats finals ens donen 15 delegats.   Tot un èxit.
Amb tot,  l'alegria del triomf es veu matisada per les dades de participació.   No ho devem estar fent prou bé des dels sindicats,   quan prop d'un 70% de docents no va exercir el seu dret a votar.
Des de CCOO en prenem nota.   El nostre compromís per als propers quatre anys és la feina,  el treball de cada dia,  ser encara més propers,  intentar solucionar  quan es pugui les vostres angoixes, inquietuds,  problemes.
No som beneïts tampoc.  Sabem que lluitem contra els elements.   Res no ajuda socialment a la tasca sindical.
Una majoria de treballadors de l’ensenyament ens veu com un incordi,  com quelcom aliè.   Sols davant del conflicte personal s’atansen als delegats sindicals a trobar solucions.
Cal adonar-se que la conjuntura actual politíca,  social i econòmica no permet actuacions individualitzades.   Cal anar units.  Fer pinya.  És l’única manera de garantir els nostres drets com a treballadors i treballadores de l’ensenyament públic de Catalunya.
Des de CCOO prenem aquesta responsabilitat.   I tot i la debilitat estructural i funcional que la participació ens deixa, vetllarem perquè no hi hagi un sol pas endarrere.  Ni una retallada més.   Des de CCOO,  sense cap mena de por ni vergonya,  us diem:   Plantarem cara.    Però cal que tothom sigui conscient de la situació actual.   Ens cal,  ara més que mai,  la teva implicació,  el teu compromís.
Estem segurs que,  com deia Miquel Martí Pol,  que tot està per fer i tot és possible.  Amb tu,  junts,  res no és impossible.