dilluns, 30 de maig de 2011

La Junta de Personal docent de Maresme - Vallès Oriental, davant les retallades de professorat que està plantejant el Departament d'Ensenyament per al proper curs, us convoca el proper dimecres, 1 de juny de 2011, a les 13:30 h davant la seu dels Serveis Territorials al carrer de Santa Rita de Mataró (per al professorat del Maresme) i a la Plaça de Cinco Pinos de Mollet (per al professorat de Vallès Oriental) per tal de manifestar el nostre més contundent rebuig a les esmentades mesures.
Us convoquem pel proper dimecres, l'1 de juny de 2011, per donar continuïtat a les accions que els darrers dimecres heu anant fet per centre i que en alguns llocs, ja han començat a confluir davant dels ajuntaments o places de les diferents poblacions.
Us convoquem de forma centralitzada  el darrer dimecres en el qual tots els centres fem jornada partida, ja que la setmana que comença el 6 de juny molts centres faran jornada continuada i això impossibilita fer una acció conjunta  a nivell de Comarca o Delegació Territorial.
Som conscients que el temps de migdia és molt just per poder respondre a una convocatòria d'aquestes característiques, però us demanem un gran esforç d'assistència ja que ens hi juguem molt per l'escola pública de les nostres comarques. Serà una concentració de 45 minuts com a màxim que esperem sigui d'allò més massiva.
Com sabeu la Junta de Personal és entre el funcionariat, el mateix que el Comitè d'Empresa en el món laboral, l'òrgan de representació unitària dels i les treballadores d'un sector i àmbit concret. En el nostre cas la Junta de Personal Docent de Maresme-Vallès Oriental és la que va ésser escollida en les eleccions sindicals de l'ensenyament públic del passat 3 de febrer de 2011.
Us demanem que convoqueu   a tot el professorat del vostre centre perquè tothom estigui assabentat i pugui assistir a la concentració dimecres 1 de juny a les 13:30h davant la seu de la Delegació Territorial o a la Plaça de Cinco Pinos de Mollet.

Moltes gràcies